Mosbet

vyhledat
×

Základní informace

Autodesk 3ds Max – kurz pro pokročilé

V pokročilém modulárním kurzu Autodesk 3ds Max prohloubíte svoje znalosti a naučíte se, jak efektivně využít potenciál jednoho z nejpopulárnější 3d animačních programů.

Modularita

  • Můžete si vybrat den, dva či celý kurz, podle toho, co vás zajímá!
  • Probíraná támatika:
    • 1.den - Pokročilé modelovací techniky, Animace.
    • 2. den - Materiály a mapování, Osvětlovací techniky.
    • 3. den - Rendering, Kompozice

Předpoklady

  • Tento kurz je určen pro uživatele, kteří se již v 3ds Max orientují a mají znalosti na na úrovni základního kurzu.
  • Doporučujeme: pracovní znalosti se základními CAD systémy, jako je Autodesk AutoCAD.

Pro koho je školení určeno

  • V pokročilém modulárním kurzu Autodesk 3ds Max prohloubíte svoje znalosti a naučíte se, jak efektivně využít potenciál jednoho z nejpopulárnější 3d animačních programů.
  • Kurz může být určen i pro ty, kteří chtějí v 3ds Max vizualizovat svoje modely z jiných programů jako například AutoCAD nebo Inventor a mají alespoň základní přehled o prostředí 3ds Max.

Certifikace

Po zakončení kurzu obdrží účastníci certifikát o úspěšném absolvování kurzu. 

cena od 5 890 Kč bez DPH za plný kurz

cena za jeden modul od 2 390 Kč bez DPH

cena za dva moduly od 4 290 Kč bez DPH

Délka kurzu:

1 až 3 dny (8 až 24 výukových hodin)

 

Obsah kurzu

Co se naučíte

  • Pokročilé modelovací techniky
    • Parametrické modelování
    • Efektivní využití modifikátorů
    • Efektivní práce s Graphitte modeling tools
  • Animace
    • Využití systému postavy biped
    • Animace bipedické postavy
    • Animace proudění davu lidí
    • Animace vizuálních efektů, částicových systémů
  • Materiály a mapování
    • Rozbalovaní objektů s využitím UVW Unwrap modifikátoru
    • Kreslení textur v prostředí 3ds Max s použitím Viewport canvas
    • Efektivní používání mapových kanálů
    • Vytváření a úpravy vlastních materiálů v prostředí Slate material editor
    • Sestavování složitých materiálů a jejich organizace
  • Osvětlovací techniky
    • Využívání Photometrických světel pro realistický render
    • Venkovní osvětlění s použitím Daylight system
    • Nepřímé světlo
    • Odražené světlo
    • Nepřímé osvětlení s použitím HDRi map
  • Rendering
    • Pokročilé renderování s Mental ray
    • Renderování jednotlivých vrstev
    • Renderování animací
    • iray – graficky akcelerovaný fyzikální render
  • Kompozice
    • Seznámení s Autodesk Composite
    • Finální kompozice výsledných renderů
    • Úpravy a vylepšení výsledných renderů v Autodesk Compositeí

Doporučené návazné kurzy

  • individuální kontultace Autodesk 3ds Max

Profesionální certifikace 

  • Autodesk Inventor Certified Professional

Doporučená literatura:

Mistrovství v Autodesk 3ds Max

nebo 

Autodesk Original Trainig Guide